رویدادها آرشیو خبر ها
كسب و كار جدید و عجیب گلر نیمكت نشین یوونتوس!

كسب و كار جدید و عجیب گلر نیمكت نشین یوونتوس!

 

تمام آنهایی كه او را از نزدیك می‌شناسند از علاقه دیوانه‌وار او به نوشیدن(!) و زادگاهش لاتینا با خبرند. حالا از ناحیه لاتزیو در قلب كشور ایتالیا خبر رسیده است كه سنگربان جوانِ یوونتوس بلافاصله بعد از پایان دربی شهر تورین به لاتینا بازگشته تا نخستین فعالیت اقتصادی‌اش را با تكیه بر همین دو علاقه‌مندی كلید بزند.

 

فروشگاه نوشیدنی «Reserve» با سرمایه ماتیا پرین ساعت 18 روز یكشنبه شانزدهم دسامبر (25 آذر) و در حالیكه تنها چند هفته تا شروع سال جدید میلادی باقیمانده با حضور او، اعضای خانواده‌اش و جمعی از دوستان در خیابان نِگِلّی در منطقه پونتینیای استان لاتینا افتتاح شد.

 

پرین در گفتگو با یكی از وب‌سایت‌های محلی، با اشاره به افتتاح این فروشگاه، عنوان كرد:

 

امروز شاهد افتتاح فروشگاهی هستیم كه نظیرش در سرتاسر لاتینا به ندرت یافت می‌شود. در واقع همیشه دوست داشتم فروشگاهی با نوشیدنی‌های متفاوت و البته با كیفیت در زادگاهم بنا كنم كه در آن نوشیدنی‌های مختلفی از نوع مرغوب گرفته تا ارزان برای عرضه به مشتریان وجود داشته باشد.
ما افتخار می‌كنیم كه محصولات «Reserve» با دانش و علم oenology تهیه و در دسترس همگان قرار می‌گیرد. در واقع این نقطه عطف مركز تجاری ما و در واقع امتیاز محصولات ما محسوب می‌شود.
در كنار این، ما امكان سرو غذاهای خوشمزه، دلچسب و بابِ سلیقه‌های مختلف را پس از نوشیدنِ نوشیدنی‌هایمان، با كمك شماری از باتجربه‌ترین آشپزهای منطقه فراهم كرده‌‌ایم.
امیدوارم فروشگاه ما شروعی برای سرمایه‌گذاری هرچه بیشتر سایر بازرگانان شهر در این تجارت باشد و باعث رشد اقتصادی و انگیزه مضاعف برای جوانان و عاملی هرچند كوچك در افزایش جذابیت‌ برای توریست‌‎ها و گردشگران داخلی از لاتینا شود.

 

 

ماتیا پرین سنگربانِ 26 ساله یوونتوس تا اینجای فصل جمعاً 270 دقیقه از دروزاه بیانكونری‌ها حراست كرده است. دروازه‌بان شماره 22 یووه از یك سو در سه دیداری كه در تركیب اصلی تیم قرار گرفته، 6 سیوِ موفق داشته و از سوی دیگر 19 بار نیز به عنوان گلر دوم روی نیمكت بانوی پیر نشسته است. او در آخرین دیدار یوونتوس در چارچوب رقابت‌های سری آ مقابل تورینو، نود دقیقه در زمین حضور داشت و توانست دروازه خود را نیز در دربی شهر تورین بسته نگه دارد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: